Data e postimit: 2014-08-20 21:59:40
Lexime: 2863
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Kush shikon punën e vet ,rron plot 100 vjet !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kush shikon punën e vet ,rron plot 100 vjet !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
100 Vjet Njëqind vjet Të ndarë Njëqind vjet Të përqarë Njëqind vjet Vallëvrarë Njëqind vjet Të nënshtruar Njëqind vjet Të robëruar Njëqind vjet Të tradhëtuar Kurrë të bashkuar
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Poezi personale · Tema: dielli eshte imi
diellin kush ma fshehu diellin kush ma vodhi pyeti nje dite hena kur ne dritare doli mos reja e fsheu mos era e mori dhe dhembje seq ndjeu dhe oshame seq nxori mos rrezja e tij sykeqinjte i verbon apo dimri i eger dot me te nuk rron ...
Autori: anna d · Lloji: Gjeegjeza · Tema: .........
ne nje jete miljarda jete lindin e vdesin, por ai rron. pa i mbushur plot 100, tjetrit vendin s'ia leshon.
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nëse ke prishur pyllin ,ke dëmtuar shëndetin tënd ! 2.Fëmija tregon të vërtetën sic është ! 3.Premtime shumë ,e punë pak ! 4.Ai që beson shpejtë,mashtrohet lehtë ! 5.Kush pëson mëson,kush mëson nuk pëson !
Autori: K.B · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shprehur kohes
Erë që fryn në të njejtin vend Na shtyn na ftoh e na mallëngjen Me të bukurin fllad nostalgjie Çdo ditë kërkojmë të bukuren dije.. Sa shpejt thyhen dyert e shpirtit Nën të ëmblën vesë dashurie... Prishim zemrën vetem për llafagji ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria dhe sakrifica e nenes
“Nënë, o nënë ku je?”-thërret fëmija natën Dhe me lot në sy gjum’ i ëmbël s’e zë, Bie në heshtje kur zërin e saj dëgjon E nën’ e dashur dorën në kokë i vë. Të sfilitur mëngjesi nënën e gjen Me birin e saj të dashur...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: moris zaka · Lloji: Poezi kolone · Tema: 100 vjet pavarsi
100 vjet pavarsi shteti im je ti shqiperi flamur me dy krenore ne faqe te bardhe ti na nxorre vendi im shqiperi zemra ime mbeti vetem tek ti 100 vjet ti mbush sot nga gezimi syte me rrjedhin lot ah moj shqiperi sa vuajtje mbeten tek ti ...
Autori: Erisa sulaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Idhulli Im
Per ty ska mengjes per ty dita ska mbarim, per ty ska lodhje , per ty ska renkim, duart e plasaritura ti kurre si shikon po vazhdon punen , dhe ne mbremje pushon. Po pse ste degjova nje her o babi im, te thuash qe jam lodhur qe nuk kam me fu...
Autori: rinardo sirixhi · Lloji: Poezi lirike · Tema: 100 vjet pavarsi
uq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 e...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com